Volg gemakkelijk de status op: betaald, niet betaald, of in concept. Exporteren naar CSV, JSON, ... met slechts enkele klikken.
CRM integratie
Link een offerte of factuur direct aan bestaande klanten uit het CRM-systeem. Zo verspil je geen tijd met gegevens dubbel in te geven.
Standaard facturatiegegevens
Stel standaard gegevens in voor nieuwe offertes of facturen. Gegevens worden automatisch ingevuld.
Templates
Kies uit verschillende professionele templates. Mogelijkheid om custom invoervelden toe te voegen.
Centrale samenwerking
Alles staat op één plaats, er is maar één waarheid. Werk samen met jouw team aan professionele facturatie en overtuigende offertes.
Stap 1
Maak een nieuwe factuur aan
Link de factuur aan een contact of bedrijf uit de CRM, zo wordt er al een hoop data voor jou automatisch ingevuld.
Stap 2
Van & naar
Vul de automatisch gegenereerde gegevens aan met aangepaste invoervelden indien nodig.
Stap 3
Factuurgegevens
Algemene gegevens, zoals het logo van je bedrijf, factuurnummer en template... Ook deze gegevens worden zoveel mogelijk automatisch ingevuld in de instellingen.
Stap 4
Items
In deze stap kun je items toevoegen aan je factuur met een passende beschrijving. Items kunnen variëren van producten tot diensten die je aan je klant levert.
Stap 5
Betaalinformatie
Geef duidelijk aan de klant hoe hij je kan betalen. Dit is meestal standaard ingevuld bij de instellingen.
Stap 6
Samenvatting
Een laatste woordje van dank (met eventuele korting) en... versturen maar!